Heeft u een bankstel gekocht dat veel te hard zit of juist doorzakt? Vraagt u zich af of u herstel of vervanging kunt vragen omdat een gebrekkig produkt is geleverd? Heeft u een keukenblad gekocht dat scheuren vertoont of een ander produkt dat niet functioneert zoals u heeft mogen verwachten?
Heeft u te maken met een ontevreden klant die u aansprakelijk stelt voor schade en vraagt u zich af of u die moet vergoeden? Bent u van plan een winkel of webwinkel te beginnen en wilt u weten hoe u zich het beste tegen allerlei claims kunt beschermen? Of wilt u in dat laatste geval vooral weten wat uw rechten en plichten zijn?
Wij treden zowel op voor bedrijven als voor particulieren. Hierbij adviseren wij over uiteenlopende consumentenkwesties, zoals (vermeende) wanprestatie, non-conformiteit, verborgen gebreken en garantiekwesties.
Wilt u meer informatie? Wilt u een eerste inschatting van de haalbaarheid van uw zaak? Bel of mail ons dan en win vrijblijvend informatie in.